معاون رییس‌جمهور در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان: بیمارستان ایثارگران اصفهان براساس استانداردهای جهانی ساخته و تجهیز می‌شود

معاون رییس‌جمهور در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان:
بیمارستان ایثارگران اصفهان براساس استانداردهای جهانی ساخته و تجهیز می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش می‌کنیم بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران، با استانداردهای جهانی در سطح بیمارستان‌های ویژه در شهر ایثار و شهادت ساخته شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان، ضمن گرامیداشت روز حماسه و ایثار اصفهان، گفت: مردم اصفهان با صفات مردم‌داری، دین‌داری، علم، ایثار، فرهنگ، شجاعت، عفت، حیا و پاکدامنی شناخته می‌شوند.
وی ادامه داد: ملت متمدن و تمدن ساز اصفهان در همه امور پیشرو بوده و هست و در قله تمامی صفات ویژه شرف، مردانگی و احساس مسئولیت در میان شهدای اصفهان نیز متبلور است.
قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی بعنوان نهاد مأمور تلاش می‌کنیم پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشیم همچنین وظایف خود را در برابر خانواده شهدا و ایثارگران به همه دستگاه‌ها یادآوری می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: جای خورسندی است که در استان اصفهان در موضوع تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان هم افزایی و همدلی وجود دارد.
معاون رییس جمهور ضمن اشاره به کلنگ زنی پروژه ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان، گفت: این پروژه نیز محصول همکاری و مساعدت مشترک مسئولان استان و شهر اصفهان است.
قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: ساخت این بیمارستان که مقرر شده از مجهزترین بیمارستان‌های کشور باشد کار آسانی نیست زیرا تلاش می‌کنیم با استانداردهای جهانی در سطح بیمارستان‌های ویژه در شهر ایثار و شهادت اصفهان عزیز ساخته شود.
وی عنوان کرد: امیدوارم با همکاری استاندار اصفهان و سایر مسئولان، این بیمارستان در زمان معقولی ساخته و به مردم خوب اصفهان تقدیم شود.
گفتنی است: در آیینی با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان و شهروندان، عملیات اجرایی احداث بیمارستان فوق تخصصی عمومی ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان، در منطقه ۱۴ (زینبیه) آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *