مدیر منطقه هفت شهرداری خبر داد :

اجرای ششمین مرحله طرح محله من محله زندگی در محله بزرگ برازنده

مهدی سلطان آقایی مدير منطقه 7 شهرداري گفت : ششمین مرحله از طرح محله من محله زندگی، در محله بزرگ برازنده ، در حال اجراست.
مدیر منطقه هفت با اشاره به اجرای ششمین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله برازنده اظهار كرد: بعد از محله های شهرک کاوه و محله فروردین و رحیم آباد ، اشراق و باب الدشت ، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان ، طی 10 روز شهرداری منطقه نگاه عمیق تری به محله برازنده خواهد داشت.
او با اشاره به وسعت و تراکم بالای جمعیت در این محله گفت : محله برازنده شامل محدوده خیابانهای ابوریحان، اشراق شمالی ، آل محمد ، برازنده و حدفاصل خیابان های فلاطوری و گلستان است .
وي افزود: پیاده روسازی ، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است .
او تصريح كرد : در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله ، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است .
مدير منطقه7 گفت : بنا به درخواست های مکرر شهروندان این محل، نصب تابلوهای هشدار ترافیکی و هم چنین المانهای ایمن سازی در دستور کار اداره ترافیک قرار دارد .
او افزود: تسطیح و پاکسازی زمین های بایر ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان های شهری نیز در حال اجراست .
سلطان آقايي افزود: علاوه بر ایمن سازی زمین های بایر و پاکسازی آنها برخی نقاط خطرساز در نزدیکی مجتمع های مسکونی نیز رفع خطر خواهد شد .
مدير منطقه7 تصريح كرد : ساماندهی ، اصلاح و توسعه بوستانها و فضای سبز محلی نیز در دستور کار واحد فضای سبز منطقه قرار دارد .
او با اشاره به وجود چند پایگاه فرهنگی محلی فعال در محله برازنده گفت: در کنار پروژه های عمرانی و خدماتی در این محله با توجه به ایام ماه صفر ، برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی برای این محله در نظر گرفته شده است .
او با بیان اینکه از شهید شاخص محله و یک آزاده عزیز در محله تقدیر به عمل خواهد آمد ادامه داد : علاوه بر برگزاری همایش دوچرخه سواری، اجرای پاتوق بازی های بومی و محلی ، گروه سرود آیینی نوجوانان نیز در بوستانهای محلی اجرا خواهند داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *