بازدید سرزده مدیرکل مدیریت بحران و نماینده پلیس راهور استان اصفهان، از دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

روز پنجشنبه ۸ شهریور ماه ، مهندس شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به همراه نماینده پلیس راهور استان، از مرکز کنترل شبکه برق شهرستان اصفهان (دیسپاچینگ) بازدید کردند.
این بازدید با هدف بررسی عملکرد سامانه‌های کنترل شبکه و ارزیابی آمادگی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در مواجه با بحران‌های احتمالی صورت گرفت.
در جریان این بازدید، ایشان از نزدیک با نحوه عملکرد سامانه‌های کنترل شبکه های برق آشنا شده و از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت در تأمین برق قدردانی نمودند.
در این بازدید، مهندس شیشه فروش پیشنهاد بر ضرورت تشکیل قرارگاه مدیریت بحران برق در شرکت توزیع را به منظور هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های مختلف در مدیریت بحران‌های مرتبط با برق دانست و عنوان کرد با وجود این قرارگاه پاسخگویی بهتری به نیازهای مشترکین در شرایط بحرانی خواهیم داشت.
در این بازدید، بر لزوم توزیع عادلانه برق در سطح استان تاکید شد. همچنین، پیشنهاد شد در صورت بروز هرگونه مشکل برق در زمان قطعی در بیمارستان‌های دارای دو فیدر، در صورت امکان اکیپ‌های فنی شرکت در اسرع وقت به این مراکز مراجعه کرده و مشکلات را برطرف کنند.
همچنین بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان در خصوص برنامه‌های خاموشی‌ها تاکید شد.
در ادامه این بازدید مدیریت بحران استانداری از واحد ۱۲۱ بازدید و از سعه صدر و صبوری همکاران این مرکز در پاسخگویی به مشترکین در زمان قطعی برق تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *