زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس مازندران طنین انداز شد

حرمت السادات نورانی – مازندران | زنگ آغاز سال تحصیلی ، با شعار «برای ایران برای مدرسه»در دیار علویان باحضور «نوری»استاندار مازندران؛»عبدی»معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی؛»شریعتی»نماینده مردم شریف نکا،بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی «کمالی»مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و جمعی از مسولین استانی بصورت نمادین در مدرسه آیت الله جباری بهشهر و همچنین تمامی مدارس استان، همزمان با سراسر کشور، طنین انداز شد.

زنگ آغاز سال تحصیلی ، با شعار «برای ایران برای مدرسه»در دیار علویان باحضور «نوری»استاندار مازندران؛»عبدی»معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی؛»شریعتی»نماینده مردم شریف نکا،بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی «کمالی»مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و جمعی از مسولین استانی بصورت نمادین در مدرسه آیت الله جباری بهشهر و همچنین تمامی مدارس استان، همزمان با سراسر کشور، طنین انداز شد. شور و شوق و شکوه دانش آموزان در روز اول مهر، با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی به اوج خود می رسد تا آینده سازان ایران اسلامی با عزمی جزم، در سرفرازی میهن عزیزمان نقش خود را ایفا کنند. ۵۲۸ هزار دانش آموز مازندرانی در مقاطع مختلف، در مدارس استان تحصیل می کنند.
در اولین از ماه مهر مدرسه ۱۲کلاسه آیت الله جباری بهشهر با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و با هزینه ای به ارزش۲۶میلیارد تومان ساخته و به بهره برداری رسید . امروز در اولین روز ماه مهر درخشش امید و خودباوری، در چشمان دانش آموزان این مدرسه دیده می شود و خاطره ای ماندگار در ذهن‌شان به یادگار ماند و هرساله با آغاز سال تحصیلی این اتفاق خوشایند برایشان تداعی خواهد شد.
حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه آیت الله جباری بهشهر اظهار کرد: تلاش فرهنگیان موفقیت و پیشرفت دانش آموزان ایران اسلامی است.
وی افزود: امروز سه زنگ شامل زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ دفاع مقدس و زنگ نماز در مدارس مازندران نواخته می شود‌‌. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در خصوص افتتاح مدرسه آیت الله جباری تصریح کرد: این مدرسه با اعتباری به ارزش ۲۶میلیارد تومان ساخته و به بهره برداری رسید. وی ادامه داد: نهضت ساخت مدارس ادامه دارد و امسال ۲۴مدرسه افتتاح و ۱۵۰کلاس درس به سرانه فضای آموزشی افزوده شد.
رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران با اشاره به همکاری و مشارکت همه دستگاه ها با آموزش و پرورش از رسانه استانی که طی این مدت با آموزش و پرورش با تولید و پخش برنامه های مختلف در این خصوص همراه و همگام بودند تقدیر کرد.
کمالی گفت: امیدوارم سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و معلمان و فرهنگیان سالی مملو از موفقیت و سربلندی باشد.همچنین زنگ نماز همزمان با سراسر کشور، در مدارس مازندران طنین انداز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *