تقدیر ویژه وزیر صمت از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ؛گامی بزرگ به سوی رونق تولید و اشتغال

در خبری خوش برای اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد، عباس علی آبادی، وزیر محترم سابق صنعت، معدن و تجارت، از تلاش‌های ارزشمند سید امیرتیمور موسویان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت این استان، در راستای ثبت سفارشات ارزی واحدهای تولیدی و بازرگانی استان تشکر وقدردانی نموده است.

تقدیر وزیر صمت از مدیرکل صمت استان نشان دهنده نقش مهم و پررنگ وی در تامین ارز مورد نیاز صنعت استان میباشد . این امر می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مدیران استانی در جهت حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان باشد.
این اقدام مهم که با هدف بهبود کیفیت محصولات، افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید انجام شده است، نشان از عزم جدی دولت برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و توسعه بخش صنعت در استان دارد. تامین ارز مورد نیاز این واحدها، علاوه بر افزایش توان تولید و رقابت‌پذیری آن‌ها در بازارهای داخلی و خارجی، به رشد صادرات و ارزآوری برای کشور نیز کمک شایانی خواهد کرد.
سید امیرتیمور موسویان در این خصوص گفت: تامین ارز مورد نیاز با توجه به تعهدواردات در مقابل صادرات بسیار حایز اهمیت است و با توجه به این دستاورد مهم انتظار می‌رود که صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های آینده شاهد رشد و توسعه چشمگیری باشد. وی افزود برای ۱۴ واحد صنعتی در استان و در زون های غذایی ,شیمیایی,دارویی و …قریب ۶۳میلیون دلار تخصیص ارز انجام گرفته که در تاریخ تجاری استان سابقه نداشته است و مجموعه صنعت معدن و تجارت استان با برنامه‌ریزی دقیق، حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش در امر تولید و ارتقا سهم استان در تولید ناخالص داخلی (jdp)کشور تمام مساعی و تلاشهای خود را مصروف خواهند کرد.
فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با استقبال از این خبر، آن را گامی مهم در جهت توسعه صنعت و اقتصاد استان دانسته‌اند. آن‌ها امیدوارند که با ادامه این روند، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال در استان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *