گفتگوی روبیو با بن فرحان درباره افزایش تنش‌ها در منطقه



به گزارش ایده روز، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که مارکو روبیو، وزیر خارجه این کشور در تماس تلفنی با فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی درباره پرونده‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کرده است.

بنا بر گزارش ایسنا، بر اساس بیانیه منتشرشده از سوی وزارت امور خارجه آمریکا، دو طرف در این تماس آخرین تحولات منطقه را بررسی کرده و بر اهمیت تداوم هماهنگی و همکاری مشترک برای تقویت ثبات و امنیت در منطقه تأکید کردند.

جزئیات بیشتری درباره محورهای دقیق این گفت‌وگو منتشر نشده است.

315



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *