برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد کشور در کهگیلویه و بویراحمد

جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد کشور در کهگیلویه و بویراحمد به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان کمیته امداد کشور در رشته های کورن هول و فوتبال دستی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد کشور در رشته های کورن هول و فوتبال دستی با حضور مشاور مدیرکل امور اداری و رفاهی کمیته امداد کشور در مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسین(ع) کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در روزهای دوم و سوم آبان ماه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره های ورزشی کارکنان کمیته امداد، این است که این نهاد از امدادگرانی پرنشاط و خستگی ناپذیر برخوردار باشد تا در سایه این رقابت های ورزشی پیوند دوستی ها و همکاری ها مستحکم تر شده و خدمات ارزشمندتری به جامعه هدف ارائه شود.
مبشری گفت: در این جشنواره 31 تیم در رشته ورزشی کورن هول و 32 تیم در رشته فوتبال دستی به مدت دو روز به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها در رشته فوتبال دستی تیم بوشهر اول، اردبیل دوم و تیم های کرمانشاه و آذربایجان غربی مشترکاً سوم شدند و همچنین در رشته کورن هول کرمان اول، چهارمحال بختیاری دوم و تیم های همدان و خراسان شمالی مشترکاً سوم شدند که اسامی بازیکنان تیم های برگزیده به شرح زیر است:
در رشته فوتبال دستی:
بوشهر : غلامحسین عبدالهی و افشین دهقانی
اردبیل: یوسف یزدان پناه و اباذر همتی
کرمانشاه: سعدالله غلامی و علی حسین امیریان
آذربایجان غربی: اکبر طالبی ساعتلو و امیر ولیزاده
در رشته کورن هول:
کرمان: جواد خیاط زاده
چهارمحال بختیاری: امان الله عیدی اردلی
خراسان شمالی: صادقعلی قربانی
همدان : محسن حبیبی
مبشری ضمن قدردانی از مسئولان کمیته امداد مرکز جهت فراهم نمودن شرایط برگزاری این گونه رقابت‌ها ویژه کارکنان در استان ها، از تلاش‌های همکاران مجموعه کمیته امداد استان برای برگزاری این جشنواره ورزشی قدردانی کرد.
در پایان این مراسم جوایز برندگان به آنان اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *