رفع خطر از شاخه‌های خشک درختان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از رفع خطر از شاخه‌های خشک درختان در این منطقه خبر داد و گفت: حذف این شاخه‌ها بسیار تخصصی است که توسط کارشناسان فضای سبز و با نظارت مستمر انجام می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: حذف شاخه‌های خشکیده برای سلامتی و سرزندگی هر درختی ضروری است، زیرا نه‌تنها به بهبود ظاهر درخت کمک می‌کند، بلکه تضمین می‌کند که تمام موارد مغذی و انرژی به شاخه‌های سالم هدایت و موجب رشد بهتر و ایجاد شاخه‌های قوی‌تر شود.
وی با بیان اینکه حذف شاخه‌های خشک و زائد درختان علاوه بر زیبایی ظاهری درختان موجب رفع خطر از سقوط برای خودروها و عابران نیز خواهد شد، افزود: منطقه ۷ شهرداری اصفهان همواره این مهم را در دستور کار قرار داده است و با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، همواره عملیات اجرایی حذف شاخه‌های خشک توسط عوامل اجرایی به صورت مستمر در حال اجرا است.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: حذف این شاخه‌ها بسیار تخصصی است که توسط کارشناسان فضای سبز و با نظارت مستمر انجام می‌شود و تمام عوامل اجرایی با لباس متحدالشکل در خودروهای متعلق به شهرداری و دارای تجهیزات و بنر نصب شده روی خودرو در محل حضور دارند.
سلطان‌آقایی اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده افراد غیر مسئول مراتب را به شماره تلفن‌های ۳۴۷۰۳۰۵۰ و ۳۴۷۰۴۰۰ واحد خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *