رمزگشایی از ۳ خرید جدید طلایی‌پوشان

محمود رضایی ایده روز | تیم فوتبال سپاهان اصفهان قصد دارد از ۳ خرید جدید خود به صورت همزمان رونمایی کند.طلایی‌پوشان اصفهان در فصل گذشته موفق شدند به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرده و نماینده ایران در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا محسوب شوند. آن‌ها تا به اینجا کار عملکرد قابل قبولی در فصل نقل‌وانتقالات داشتند. سپاهان موفق شد در جنگ نقل‌وانتقالات، سرخابی‌های پایتخت را شکست دهد.

مهدی لیموچی وینگر جوان آلومینیوم و یکی از پدیده‌های فصل گذشته در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت سپاهان
موفق به جذب این بازیکن شد.جواد آقایی‌پور دیگر پدیده فصل گذشته که عملکرد درخشانی در استقلال خوزستان نیز در رادار استقلال و پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت به سپاهان رفت. محمد امین حزباوی، صالح حردانی و محمد مهدی محبی دیگر بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران بودند که با عقد قراردادی رسمی راهی سپاهان شدند. طلایی‌پوشان البته تا به اینجای کار رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده را به صورت قطعی از دست دادند و به احتمال زیاد شهریار مغانلو، امید نورافکن را نیز برای فصل آینده در اختیار نخواهند داشت.
طلایی‌پوشان دیشب با انتشار یک ویدیویی از رونمایی ۳ خرید جدید خود خبر دادند. یکی از این خریدها بدون شک وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود. سپاهان با خرید هنانوف یک هایجک دیگر در نقل‌وانتقالات انجام داد و مدافع تاجیکستانی را که در آستانه انتقال به گل‌گهر قرار داشت، به خدمت گرفت.دیگر خرید سپاهان حسین گودرزی مدافع چپ فصل گذشته شمس‌آذر قزوین خواهد بود که جایگزین میلاد زکی‌پور در خط دفاعی طلایی‌پوشان می‌شود. این مدافع جوان و آینده‌دار نیز با پیشنهادی از استقلال تهران روبرو شده بود اما سرانجام سپاهان موفق شد رضایت‌نامه او را از شمس‌آذر دریافت کند تا همچنان بنای جذب بازیکنان این
فصلش را بر پایه جوان‌گرایی پیش ببرد. با انتقال گودرزی به سپاهان، سهمیه بازیکنان ایرانی این تیم تکمیل می‌شود.با این تفاسیر سومین بازیکن جدید این تیم باید از سهمیه بازیکنان خارجی باشد که به نظر می‌رسد این بازیکن ابراهیم بایش هافبک تیم نیرو هوایی عراق است. این هافبک ۲۴ ساله نیز یکی از بازیکنان جوان و مستعد فوتبال عراق در فصل گذشته بود و باید در این فصل با لباس سپاهان به میدان برود. بایش تاکنون از لیگ عراق خارج نشده و سپاهان اولین تجربه لژیونر شدن خود را در ایران تجربه می‌کند. البته امکان دارد خرید خارجی باشگاه سپاهان یک بازیکن برزیلی باشد.طلایی‌پوشان با خرید بازیکنان جوان یکی از پایین‌ترین میانگین سنی‌های سپاهان را در تاریخ لیگ برتر به ثبت رساندند و باید دید که آیا این جوانگرایی باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *