سید محمد قیصری – ایده روز – رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی سه جانبه گرایی را از موضوعات مورد توجه دولت شهید رئیسی برشمرد و با تاکید بر همکاری مجلس جدید و دولت بعد در پیگیری آرمان‌های ایشان، گفت: دولتی که مردمی باشد پایگاه مردمی‌اش حفظ می‌شود.

فتح الله بیات، با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد: ایشان شهید خدمت به مردم، محرومان و مستضعفان بودند و سه جانبه گرایی مورد توجه ایشان بود. در زمان ریاست جمهوری وی، بحث افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران برای نخستین بار و پس از مدت‌ها رقم خورد که مایه دلگرمی کارگران شد. درست است که تورم را هم شاهدیم ولی این افزایش دستمزد در زمان خود اتفاق مهمی بود که نباید نادیده گرفت.
وی ادامه داد: مهم‌ترین بحثی که ما سالیان سال است پیگیر هستیم، بحث امنیت شغلی است. رئیس جمهور شهید ساماندهی قراردادهای موقت توجه ویژه داشتند و در این خصوص لایحه‌ای تدوین شد که امیدواریم مجلس نیز این مساله را در جهت آرمان‌های آیت الله رئیسی نهایی کند و با تصویب لایحه یادگاری از سید محرومان برای جامعه کار و تولید به جا بماند. رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به دیدار کارگران با رئیس جمهور فقید در هفته کارگر اظهار کرد: در این دیدار تریبون در اختیار دبیرکل خانه کارگر قرار گرفت و ایشان در محضر ریاست جمهوری و وزیر کار از سه جانبه گرایی دفاع کردند و واگذاری بحث تعیین دستمزد به مجلس را خلاف سه جانبه گرایی دانستند که رئیس جمهور شهید مطالب ایشان را پذیرفتند و این دیدگاه ایشان قابل احترام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *