صدیقه مدنی پور-اصفهان | مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: سال جاری مبلغ ۴۷۶ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شده است.

مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به بودجه تخصیص یافته شده برای پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۳ در منطقه ۷ اصفهان اظهار کرد: سال جاری مبلغ ۴۷۶ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده که از این مقدار ۳۴۱ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای پروژه‌های عمرانی و ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های مستمر اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به پروژه‌هایی که سال جاری در منطقه ۷ به مرحله اجرا درمی‌آید، افزود: ادامه اجرای طرح توسعه گردشگری باغ فدک برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی و اجرای پروژه مهم خط انتقال پساب رینگ مرکزی در محدوده پل چمران تا میدان لاله از جمله پروژه‌های شاخص منطقه است.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های موثر منطقه‌ای ادامه داد: تعریض و ساماندهی خروجی پل شریعتی که موجب گره‌گشایی خروجی شهر اصفهان به سمت شاهین‌شهر و تهران می‌شود، ایمن‌سازی بزرگراه شهید چمران با توجه به تلفات و تصادفات در این مسیر و همچنین ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی جنب مسجد امام حسن (ع) در شهرک ولی‌عصر (عج) از جمله این پروژه هاست .
سلطان‌آقایی با اشاره به پروژه‌های منطقه‌ای تصریح کرد:در سال جاری ساماندهی محوطه، پیاده رو ها و ساختمان میانی پارک باقوشخانه و فضاسازی و ساماندهی مادی چشمه خونین تکمیل می‌شود، ساخت سرویس بهداشتی پارک شاهنامه انجام می گردد و همچنین با توجه به استقبال شهروندان از کتابخانه طغرایی این مکان بازسازی و بهینه سازی میشود.
وی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور خاطرنشان کرد: پیاده‌‎روسازی خیابان مولوی، احداث مجموعه ورزشی مسجد مسلم‌بن‌عقیل ، ساماندهی خیابان‌های بهاران چهار تا هشت در خیابان غرضی، ساماندهی خیابان بوستان 5 در شهرک کاوه و اصلاح ورودی محله فدکیه اجرا خواهد شد. مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پروژه‌های مستمر ۵۰ میلیارد تومان برای زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی لحاظ شده است، گفت: از جمله سایر پروژه‌ها می‌توان به احداث کانال و حفر چاه برای دفع آب‌های سطحی، اجرای پل‌های مکانیزه خیابان غرضی و پل مدرسه کمیل در بلوار بعثت اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *