كمک شركت نفت و گاز اروندان به پایداری برق در خوزستان

معصومه عامری -خوزستان | شرکت نفت و گاز اروندان با اقداماتی جهادی در روزهای گرم و کمبود برق، با انتقال توان بیش از ۳۰۰ مگاوات برق به شبکه سراسری خوزستان سهم بسزایی در پایداری این انرژی مهم در استان داشته است.

در روزهای گرم تابستان که همه به دنبال راهی برای فرار از گرمای طاقت فرسا هستند، خبرهای خوب همیشه دلگرم‌کننده است. شرکت نفت و گاز اروندان با اقدامی ارزشمند، بار دیگر مهر تأییدی بر تعهد خود به مردم خوزستان زد.
بر اساس این گزارش با افزایش دما و کمبود برق در کشور و استان، شرکت نفت و گاز اروندان با تمام ظرفیت وارد عمل شده است و با توان بیش از ۱۵ مگاوات برق به شبکه توزیع اهواز، مشکل افت ولتاژ و خاموشی‌های مکرر در بسیاری از مناطق، به ویژه بخش اسماعیلیه تا روستاهای مسیر خرمشهر را برطرف کرد.
همچنین این شرکت، با انتقال توان بیش از ۳۰۰ مگاوات برق به شبکه سراسری خوزستان، سهم بسزایی در تأمین و پایداری برق مورد نیاز استان داشته است. این گزارش نشان‌ می‌دهد‌ شرکت نفت و گاز اروندان تنها به فکر تولید نفت و گاز نیست، بلکه نقش مسئولیت اجتماعی خود را نیز به خوبی ایفا می‌کند.

اروندان؛ نماد همدلی و مهربانی
مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران سختکوش خود در جهت تامین برق پایدار به شبکه سراسری و توزیع برق اهواز، بر تداوم این اقدامات تا پایان فصل گرما تاکید کرد.
وی همچنین به اهمیت تامین برق پایدار برای ساکنان مناطق اطراف تاسیسات شرکت اشاره کرد و از برنامه‌ریزی برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت برق در آینده خبر داد و با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم، این اقدام را نشانه‌ای از تعهد این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی دانست.لازم‌به ذکر است؛ در استان خوزستان بسیاری از صنایع تولیدی به عنوان مصرف کننده برق شهری، سهمی از مصرف برق استان را به خود اختصاص می‌دهند که در پی آن بخش مصارف خانگی همیشه با مشکلاتی روبرو است.
از این رو، شرکت نفت و گاز اروندان طی سه سال گذشته توسط پُست برق غرب کارون (مَتن) ضمن تامین برق تاسیسات نفتی خود، نسبت به کمک رسانی و تامین برق شبکه سراسری و شهرهای همجوار کوشا بوده و اقدام ارزنده ای انجام نموده است.
این اقدام کارکنان جهادي شرکت نفت و گاز اروندان نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ صنعتی می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب، هم به تولید خود ادامه دهند و هم در حل مشکلات جامعه نقش ایفا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *