محمدعلی شربتدار -گلستان | مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر ضرورت توجه و بهره مندی از ظرفیت حلقه های میانی، گفت: تدوین سندی مبتنی بر فرهنگ زیست بوم استان برای حوزه پوشاک در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ظهر یکشنبه جلسه معارفه اعضای هیئت مدیره انجمن مد و لباس استان گلستان با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از حضور اقشار مردم و جامعه فرهنگ ، هنر، رسانه و قرآنیان استان در میعادگاه انتخابات و نیز ادای احترام به شهید جمهور، گفت: انجمن های فرهنگی و هنری بازوان توانمندی هستند و ضرورت دارد برای قوت بخشی به فعالیت های خود، توجه ویژه ای به حلقه های میانی نشان دهند.
الهام متین با اشاره به اینکه استان گلستان در ساختارسازی در حوزه مد و لباس از استان های پیش رو است، افزود: امید است انجمن مد و لباس نقشی موثر در جریان سازی فرهنگی در حوزه مد و لباس استان را ایفا کند.
وی توجه به نیاز جامعه و پوشاک متناسب با زیست عفیفانه را یکی از ضرورت های امروز برشمرد و ادامه داد: امیدوارم با بهره مندی از خردجمعی و توجه به اسناد بالا دستی و سند مهندسی فرهنگی و … تدوین سندی مبتنی بر فرهنگ زیست بوم استان برای حوزه پوشاک در دستور کار قرار بگیرد.
متین هنچنین ضمن اشاره به طرح های قرارگاه شهید آوینی و توجه به زیست عفیفانه و نیز ایجاد سکو دائمی عرضه پوشاک عفیفانه،گفت: امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر استان را تبدیل به قطب صنعت پوشاک مطابق با زیست عفیفانه همراه با قیمت و کیفیت مناسب کنیم.
گفتنی است، همچنین در این جلسه هر یک از اعضای هیئت مدیره انجمن مد و لباس استان ضمن تشریح افق ها و برنامه ها و انتظارها مسائلی را مطرح کردند و در پایان از اعضای هیئت موسس و مدیره و بازرس انجمن تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *