مدیر عامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان:

۶۷۰ میلیارد تومان اعتبار صرف راه اندازی دوباره این واحد تولیدی شده است

مینو اصلانی_ اردبیل مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان گفت: بانک تجارت استان اردبیل ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبار صرف اورهال کردن دستگاه ها، اقدمات ابنیه ای، تعمیرات و نوسازی این واحد تولیدی کرده است.

به گزارش نمای سبلان: اکبر خدامی در نشست خبری با اصحاب رسانه تشریح کرد: این واحد تولیدی بعد از تملک بانک تجارت بدهی ها و معوقات خود را که از دوران مدیریت قبلی بر جای مانده بود تسویه کرده است.

مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان با اشاره به طرح طبقه بندی مشاغل افزود: نحوه ارزیابی پرسنل از حالت سلیقه ای و سنتی خارج شده و بصورت ضابطه مند انجام گرفته است و تمدید قرار داد ها نیز بر اساس راندمان کاری هر نیرو خواهد بود.

وی در ادامه به افزایش حقوق و مزایای پرسنل فنی اشاره کرد و گفت: نیروهای فنی به عنوان بازوی اصلی و محرک این شرکت محسوب می شوند و آسایش فکری و آرامش این افراد در افزایش توان بازدهی، در اولویت قرار دارد بنابراین با افزایش حقوق و مزایای کارکنان اهدای بسته های هدیه، اضافه کار تشویقی و هدایای نقدی سعی در رسیدن به این امر شده است.

مدیر عامل این شرکت در بخش دیگری نیز افزایش راندمان تجهیزات از کار افتاده موجود را عنوان کرد و افزود: اولین و دومین، منبع تولید درآمد یک کارخانه پوشاک دستگاه تولید جین و دستگاه چاپ به روی پارچه است که هر دو غیر قابل استفاده بودند و این مشکل با تخصیص اعتبار از سوی بانک تجارت مرتفع شده است و در حال تولید هستند.

وی در مورد عقد قرار داد با بانک تجارت افزود: طی جلسات و نشست هایی که با مدیر بانک تجارت صورت گرفت؛ اعتباری نزد این بانک جهت اعطای تسهیلات به کارکنان این واحد تولیدی در نظر گرفته شد.

اکبر خدامی، در پایان با اشاره به بازار فروش محصولات و صادرات گفت: از ۲۴ واحد صنفی مرتبط از سراسر کشور دعوت بعمل آمد و از ماحصل این جلسات صادرات محصولات تولیدی به کشور ترکیه است و در برنامه کاری آینده این واحد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *