🔺رگ گردنم را ضمانت می‌کنم که فولادمبارکه در سال ۱۴۱۰ پیشران فناوری در منطقه خواهد بود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در فولاد مبارکه:
🔹 فولاد مبارکه در نوک پیکان پیشرفت نوآوری کشور قرار دارد، مسأله نوآوری گندم نیست که امسال بکاریم و سال بعد برداشت کنیم، نوآوری درخت گردو است که سال اول قطعا جواب نخواهد داد اما در سال سوم قطعا جواب می‌دهد، به صراحت و به تجربه خودم و همه کسانی که در کشور و دنیا کار اقتصادی و دانش بنیان کرده‌اند می‌گویم که ضرری که در وقت مناسب از سرمایه‌گذاری نکردن خواهیم کرد، بسیار بیشتر از ضرری است که از سرمایه‌گذاری کردن خواهیم داشت.
🔹مجموعه‌ای سال گذشته ۸۰ همت سود داشته باید سه الی پنج درصد در زمینه نوآوری سرمایه‌گذاری داشته باشد و این بیانگر پیشرو بودن است.
🔹 من رگ گردنم را ضمانت می‌گذارم قبل از سال ۱۴۱۰ فولاد مبارکه مجموعه پیشروی فناورانه و شناخته شده در منطقه و دنیا خواهد بود، ما شیب توسعه فناوری را از بیرون در شرکت فولاد مبارکه شاهدیم، این شیب فزاینده است و امیدوارم که این امید خشک نشود، آبیاری شود و هر کمکی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.
🔹از دو قرارداد مهمی که امروز امضا شد، آیندگان یاد خواهند کرد، این دو پروژه ویژه هستند و صنعت فولاد را متحول خواهند کرد، نیاز به این دو فناوری امروز احساس می‌شود اما دیده نمی‌شود، در آینده که به خوبی این دو فناوری احساس شد، همه صنایع فولادی و زنجیره بزرگ فولاد به مردان و زنان فولاد مبارکه که در این زمینه سرمایه‌گذاری کردند، به نیکی و بزرگی یاد خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *