تحقق برنامه هفتم توسعه نیازمند ارزش آفرینی و مدیرانی با این رویکرد است.

مدیر برنامه ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه بیشتر از هر زمانی نیازمند ارزش آفرینی و مدیرانی با رویکرد ارزش آفرینی است.

️به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مصطفی نظری مدیر برنامه ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان که به عنوان نماینده مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما حضور یافت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران اسلامی برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه بیشتر از هر زمانی نیازمند ارزش آفرینی و مدیرانی با رویکرد ارزش آفرینی است.

️وی با بیان اینکه خلق ارزش پایدار مستلزم همدلی ارکان سازمان و همسویی با اهداف ارزش آفرین مدیرعالی است، افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان با درایت مدیریت ارشد جناب آقای دکتر قدیری و توسعه رویکردهای سیستماتیک در مدیریت، پله‌های ترقی را تا افق ۱۴۰۵ طی خواهد نمود.

️مدیر برنامه ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا افق ۱۴۰۵ پروژه‌هایی مانند پارک گوگردی ملاصدرا، اتصال شهرک انرژی به راه آهن سراسری و زیرساخت صادرات در بنادر جنوب بهره برداری خواهد شد، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی راه‌اندازی واحدهای RHU و RFCC به همت شرکت سهروردی صفاهان محقق خواهد شد.

️وی با بیان اینکه در افق چشم انداز ۱۴۰۵ هلدینگ پتروپالایش اصفهان زنجیره ارزش نیمه همگون و غیر همگون در شرکت مشعل پویا توسعه یافته، پتروشیمی اصفهان به یک شرکت مولد سود تبدیل شده و در زمینه صادرات و بازرگانی فرآورده‌های ویژه شرکت میرداماد صفه برترین شرکت منطقه شده، همچنین پارک شوینده‌ها با راه‌اندازی واحد الکل‌های چرب و LAB در شرکت اکسیر ایرانیان آماده بهره برداری خواهد بود.

️نظری اضافه کرد: باید توجه داشت که در افق ۱۴۰۵ شرکت راهبر ترابر انرژی نیز یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه حمل و نقل و بازرگانی فرآورده‌های نفتی خواهد بود.

️وی تاکید کرد: همه این پیشرفت‌ها با هدایت مدیریت ارشد و همسویی ارکان شرکت در دسترس خواهد بود.

️تحقق چهل مایلستون پیشرفت، در قالب بیش از ۴۵۰ پروژه تعریف شده، با هدایت مدیریت ارشد و همسویی ارکان سازمان و به یاری حق تعالی در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *