پس از سالها وقفه، شرکت کاشی اصفهان با حضور وزیر کشور به چرخه تولید بازگشت

در جریان نهضت احیاء واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد، شرکت کاشی اصفهان با حضور وزیر کشور به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در جریان سفر یک روزه دکتر احمد وحیدی وزیر کشور به اصفهان شرکت کاشی اصفهان پس از سالها توقف و نارضایتی کارگران به چرخه تولید بازگشت.
این شرکت یکی از مجموعه‌های تولیدی استان اصفهان است که علی رغم توقف و بحران، در نهضت بازگشت مجموعه‌های تولیدی در دولت سیزدهم به احیاء شد و در مسیر خدمت قرار گرفت.
شرکت کاشی در سال ۱۳۵۳ به صورت شرکت سهامی خاص با ظرفیت تولید ۴ میلیون متر مربع تأسیس و در سال ۱۳۶۸ به شرکت سهامی عام تبدیل و پنج سال بعد در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.
این شرکت مذکور از سال ۱۳۹۳ بدلیل اختلاف نظر سهامداران دچار بحران و سال ۱۳۹۵ متوقف شد البته پس از دو سال در سال ۱۳۹۷ مجدداً وارد مدار تولید شده و مجددا در سال ۱۴۰۰ درگیر بحران و متوقف شد.
باتوجه به شکایت و نارضایتی کارگران این مجموعه، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در قالب نهضت احیاء واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال به موضوع این کارخانه ورود کرد تا بار دیگر کاشی اصفهان به چرخه فعالیت بازگردد.
ده‌ها نشست با حضور سرمایه‌گذاران، نمایندگان کارگران و مسئولان استانی در راستای رفع مشکل این مجموعه برگزار شد و خوشبختانه با همراهی و همکاری بخش خصوصی و دولت و با ورود سرمایه‌گذار جدید در مجموعه اورهال شرکت آغاز و نخستین خط تولید این کارخانه در تابستان سال گذشته به مدار تولید وارد شد.
این شرکت در حال حاضر با ظرفیت ۲۳۰ هزار متر مربع در ماه در حال تولید است و به یاری خدا با راه اندازی کوره شماره ۴ این ظرفیت بالغ بر ۳۰۰ هزار متر مربع در ماه خواهد شد.
هم اکنون این شرکت با بکارگیری ۲۷۰ نفر پرسنل در بخش تولید فنی و اداری در حال فعالیت است و تمامی حقوق و مزایای پرسنل پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *