راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر در شرق و غرب گیلان، از مطالبات مردم است

مرجان عباس زاده – گیلان | مدیرعامل هلال‌احمر گیلان، با بیان اینکه شرق و غرب گیلان نیازمند برخورداری از داروخانه هلال‌احمر است، تاکید کرد: راه‌اندازی داروخانه هلال احمر یکی از مطالبات مردم است.

هادی سلیمی ۶ مرداد ماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مجموعه هلال احمر استان گیلان در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ رتبه نخست کشوری در جذب خیرین را داشته است، اظهار کرد: درمانگاه هلال احمر در شهرستان رشت را همانند داروخانه هلال احمر استان احیا کردیم و کلیه هزینه‌های بازسازی و راه‌اندازی مجدد درمانگاه یاد شده توسط خیرین تامین شده است.
وی با اشاره به فعالیت مرکز توانبخشی رودسر که در گذشته با ظرفیت حدود ۱۰۰۰ بیمار در سال فعال بود، افزود: سال گذشته ظرفیت این مرکز به ۶۰۰۰ نفر افزایش یافت و طبق برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۳، پیش‌بینی ویزیت ۱۲ هزار نفر را داریم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه هزینه خدمات فیزیوتراپی در بخش خصوصی بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: هر جلسه فیزیوتراپی در مرکز توانبخشی هلال‌احمر حدود ۱۵۰ هزار تومان است لذا در تلاشیم تا با افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران موجبات رضایت هموطنان را در این مراکز فراهم کنیم.
سلیمی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی هلال‌احمر را اکثرا از قشر نیازمند جامعه دانست و گفت: تا هفته دولت شاهد راه‌اندازی مجدد و افتتاح درمانگاه هلال احمر رشت خواهیم بود.
وی با اشاره به تعرفه پایین خدمات در داروخانه‌های هلال‌احمر، بیان کرد: در راستای اجرای یکی از ماموریت‌های هلال‌احمر که تامین دارو برای نیازمندان است، بدون نگاه اقتصادی در تلاش برای ارایه هر چه بهتر خدمت به مردم در مراکز درمانی و دارویی هلال‌احمر هستیم.
مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه شرق و غرب گیلان نیازمند برخورداری از داروخانه هلال‌احمر است، تاکید کرد: در حال حاضر فقط در مرکز استان داروخانه هلال احمر داریم و به زودی داروخانه دیگر را در رودسر افتتاح می‌کنیم.
وی راه‌اندازی داروخانه هلال احمر را یکی از مطالبات مردم شهرستان رودسر دانست و خاطرنشان کرد: مکان راه‌اندازی داروخانه توسط خیر و نیکوکاری رودسری به هلال احمر اهدا شده است لذا امیدواریم مردم ساکن در همه شهرستان‌های گیلان از چتر حمایتی هلال‌احمر در حوزه درمان و دارو برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *