مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبرداد

کسب رتبه نخست منطقه ۷ اصفهان در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در سومین مانور سراسری برق که با حضور مدیران ارشد شهرداری، اداره برق و سازمان مدیریت بحران اصفهان برگزار شد، پس از ارزیابی صورت گرفته، منطقه ۷ رتبه نخست را در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر به خود اختصاص داد.
مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ……………………. اظهار کرد: مهمترین پارامتری که شهرداری اصفهان به‌تازگی روی آن سرمایه‌گذاری کرده، موضوع نیروگاه خورشیدی است و منطقه ۷ شهرداری اصفهان با هزینه و سرمایه‌گذاری لازم، بخش عمده‌ای از فعالیت خود را به این موضوع اختصاص داده است.
وی افزود: منطقه ۷ شهرداری اصفهان حدود ۸۵ کیلووات نیروگاه خورشیدی طی دو سال گذشته در دست اقدام داشته است که ۵۰ کیلووات آن در پارکینگ شهرداری منطقه به‌زودی افتتاح می‌شود و ۳۵ کیلووات آن طی روزهای آینده در دست اجرا قرار می‌گیرد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهینه‌سازی چراغ‌های پارک‌ها و آب‌نماها گفت: اغلب چراغ‌های پر مصرفی که در بوستان‌های این منطقه وجود داشت را به نوع کم مصرف ال‌ای‌دی که نور بیشتری دارد، تغییر دادیم و پروژکتورهای ۴۰۰ وات باغ فدک نیز به پروژکتورهای ال‌ای‌دی کم‌مصرف تغییر یافت و مصرف آن به حدود یک‌دهم رسید.
سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: با بهینه‌سازی آب‌نماهای سطح منطقه ۷ و تعمیراتی که روی آن‌ها انجام شد، تقریباً مصرف برق را به یک‌دوم کاهش دادیم.
وی گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای چراغ‌ها، ۶۰۰ میلیون تومان برای پروژکتورها و ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه و نصب پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته شد تا در راستای مصرف بهینه برق گام برداشته باشیم.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، در سومین مانور سراسری برق که با حضور مدیران ارشد شهرداری، اداره برق و سازمان مدیریت بحران اصفهان برگزار شد، پس از ارزیابی‌ها، این منطقه رتبه نخست را در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر به خود اختصاص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *