هدف من خدمت به محرومین ومستضعفان هست ودرکنار دولت ها بوده وهستم

محمد علی شربتدار-گلستان | حاج محمدشهرکی خیرگنبدی درنشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان گفت : دوره همی با اصحاب رسانه برای صله رحم می باشد که با فراموش نکردن آن می توانیم از وضع همدیگر باخبر شویم تا بتوانیم گره از مشکلات باز کنیم .

وی در ادامه افزود ؛ما در سیاست دخالت نمی کنیم وتمام هم وغم ما مردم هستند وما طرفداری از هیچ دولتی نکردیم وهر دولتی که آمده است هدف ما خدمت به مردم بوده است ما در این زمینه سیاسی کار نکرده ایم .
شهرکی در ادامه افزود : ما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد به کسانی که مشکل دارند وبه ما مراجعه می کنند کمک کنیم و من به شخصه از هیچ خیری کمک نگرفته ام و من به عنوان یک خیر از دولتها کمک نگرفته ام .
وی با بیان اینکه خیرین از دولتها کمک نمی گیرند و اگر خیرین را اذیت نکنند وبه آنها اتهام نزنند که پولهای خیریه را از کجا آورده اید.
خیرگلستانی ادامه داد؛ ما آمده ایم به مردم خدمت کنیم وبا توجه به روی کار آمدن دولت چهاردهم بنا دارم با دکتر پزشکیان دیداری داشته باشم وبا توجه به اینکه دولت چهاردهم گفته دولت مردمی است امیدوارم بتوانیم تعامل خوبی با مجموعه دولتشان داشته باشیم .
وی بر ساماندهی هزینه کرد وجوه دریافتی از مردم در چارچوب «مالیات بر ارزش افزوده» تأکید کرد و گفت: این وجوهات از جیب مردم خارج می‌شود و باید با استفاده از ظرفیت خیران در راستای محرومیت زدایی هزینه شود.
شهرکی درادامه گفت :سعی کردم محدودیتی برای کمک درزمینه سلامت درکشور نداشته باشم ودرهرجای ایران ازجمله سرپل ذهاب وآذربایجان ومشهد …ودیگر نقاط کشور دراین زمینه فعال باشیم .وی بابیان اینکه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک هزینه درمان بیماران را شیرین‌ترین نوع کار خیر دانست که لذت آن غیرقابل توصیف است .ادامه داد؛ هم اکنون طی 18 سال 36هزار پرونده را سازش دادیم ودر همین مورد رتبه اول را در کشور بدست آوردیم وهمچنین از ریاست محترم قوه قضایه آیت اله محسنی تندیس سبز دریافت کردم .
وی تصریح کرد؛ در دوران کرونا درهلال احمر بانک امانت درسراسر کشور گذاشتیم که تمام امکانات پزشکی از جمله کپسول اکسیژن ،تشک وتخت و…..در آن باشد که مردم درمواقع ضروری از آن در منزل به دلیل قرنطینه استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *